Blogunteer.ro

Împreună spunem povestea voluntariatului din România!

bookmark bookmark
Cristina Chelaru On July - 20 - 2012

Update: Termenul limită a fost prelungit până în data de 28 iulie 2012, ceea ce înseamnă că aveţi încă o săptămână pentru a aplica. Succes! 

Pentru încă o ediţie, a V-a, 40 de tineri puşi pe fapte mari îşi dau întâlnire la Braşov, la Hanul Dâmbul Morii, în perioada 26 – 31 august 2012, la şcoala de vară Branding Romania. În premieră anul acesta, la această şcoală unicat, focalizată pe reconstruirea imaginii de ţară, sunt invitaţi şi participanţi din Republica Moldova.

În organizarea Asociaţiei Clubul Liderii Mileniului Trei, şcoala îşi doreşte să faciliteze participanţilor cele mai puternice experiențe de învățare și astfel să ofere acestora resursele necesare dezvoltării durabile, atât pe plan personal, cât şi profesional.

Desfăşurat sub deviza “Define yourself!”, proiectul îşi propune, prin intermediul training-urilor, seminariilor susţinute de profesionişti din diverse domenii şi al evenimentelor   non-formale –  să informeze, să mobilizeze şi să responsabilizeze tinerii pasionaţi de autodezvoltare pentru a contribui la transformarea comunităţii din care provin.

Cele peste online casino 40 de ore de training, susţinute de patru facilitatori acreditaţi şi opt invitaţi speciali, sunt destinate tinerilor cu vârste cuprinse între 16 şi 22 de ani, 20 iulie fiind data limită de completare a formularului de înscriere, aflat pe site: http://branding.clublmt.ro/aplica-acum/.

Cadrul de desfăşurare al evenimentului implică sesiuni de training, activităţi de relaxare şi de divertisment prin   interacţiune constantă cu profesionişti din mai multe domenii: Creativitate, Leadership, Improvizaţie, Branding Personal, Responsabilizare socială, Educaţie.

Branding Romania Rep. Moldova 2012: “Define yourself!” are ca obiective:  transmiterea unui set calitativ de informaţii şi instrumente practice de implicare responsabilă a tinerilor în societatea prezentă, desfăşurarea unui cadru de interacţiune directă bazată pe educaţia non-formală, fundamentarea şi dezvoltarea comunităţii de tineri pasionaţi, inteligenţi, pragmatici, entuziaşti în vederea transformării vizibile şi treptate atât a României, cât şi a Republicii Moldova .

Misiunea declarată a Clubului Liderii Mileniului Trei – asociaţie înfiinţată în anul 2006 – este aceea de a genera schimbarea persoană cu persoană, prin intermediul unei noi generaţii de lideri.

Proiectul Branding Romania a fost considerat un succes încă de la prima sa ediţie, în anul 2007, atunci când s-a înregistrat participarea a 60 de tineri dornici să se definească pe sine, ca mai apoi să propună soluţii pentru propria ţară.

 

 

 

 

 

Articole asemanatoare:

3 Comentarii

  1. andrei stoian says:

    Articolul a fost postat pe 20 Iulie, si deadline-ul de aplicare este tot 20 Iulie. Cam tarziu.

    • Cristina Chelaru says:

      Aveti dreptate, dar articolul nostru este pur informativ. Totusi, cred ca cei interesati mai pot face o incercare de a se inscrie sau a cere informatii despre locurile ramase disponibile, nu se stie niciodata …

  2. Andra R says:

    Mulţumim frumos, Cristina Chelaru! 🙂 Veşti bune pentru Andrei Stoian şi pentru toţi ceilalţi care doresc să participe: primim aplicaţiile până pe 28 iulie.

Posteaza un comentariu