Blogunteer.ro

Împreună spunem povestea voluntariatului din România!

bookmark bookmark
Eliza Vaş On October - 19 - 2011

Credeţi că brand-ul e o noţiune atribuită exclusiv produselor şi serviciilor? Ei bine, nu tocmai. Pana la urma cine foloseste aceste bunuri si servicii? Ai ghicit, oamenii! Fiecare om are o marcă proprie mai mult sau mai puţin apreciată de către cei din jur. Totalitatea caracteristicilor prin care cineva este identificat de către cei care-l cunosc poartă numele de personal branding.

Din seria cursurilor organizate de către Fundaţia Dezvoltării Societăţii Civile face parte şi cel care se referă la construirea unui brand personal. Prin intemerdiul acestui curs,  participanţii vor afla ce este un brand, cum se formează şi de ce este important să ai un brand personal. Cheia succesului este să te cunoşti pe tine însuţi, să ştii care sunt punctele tale forte şi să-ţi construieşti în jurul lor marca proprie.

Pentru a vă înscrie la curs, accesaţi link-ul următor:  http://www.esurveyspro.com/Survey.aspx?id=ec5c34ae-16fc-46d6-86bb-243b5508d90a

Activitatea va avea loc  pe 22 şi  23 octombrie 2011, începând cu ora 10.00, la Orange Concept Store, Bucureşti.

Pentru mai multe detalii şi pentru oferta de cursuri, aveţi la dispoziţie site-ul:  www.fdsc.ro

Taxa de participare este de 150 de lei, iar locurile disponibile sunt în număr de 20.

Responsabilul pentru acest training este Paul Olteanu. Deşi tânăr (22 ani), Paul are o bogată experienţă profesională: preşedinte al Asociaţiei Liderii Mileniului Trei, trainer în Fundaţia Codecs pentru Leadership, colaborator al organizaţiei CROS, implicat în construcţia primei platforme on-line de mentorat, iar dacă la astea mai puneţi şi atributele de om de marketing şi comunicare, blogger curios ori antrprenor entuziast veţi avea de face cu o persoană de la care aveţi ce învăţa.

De reţinut pentru studenţii sau absolvenii ce vor participa la curs: au şansa de a câştiga un internship la Asociaţia Mai Mult Verde.

 

Articole asemanatoare: