În zilele de 28 si 29 noiembrie, AEGEE-Bucuresti a organizat în Kulturhaus evenimentul „The Power of Words”. Comunicare și Educație au fost cele două teme în care s-a structurat proiectul, urmărind să inițieze tinerii prezenți la eveniment în statutul de angajat și să-i învețe cele mai bune metode de a promova în fața unui posibil angajator.
Cele două zile dedicate fiecăreia dintre teme au fost structurare în câte trei sesiuni de conferințe, urmate de câte un workshop, „Crearea și promovarea unui blog” și respectiv, „Cum să te vinzi angajatorului”.
În cadrul zilei Comunicării s-au organizat conferințe pe Advertising, PR și Blogging, tinerii având posibilitatea să afle despre uneltele pe care le pot folosi în această eră informațională, pentru a avea succes. De asemenea, li s-au explicat de ce sunt atât de importante aceste trei strategii, prin care cineva își poate demonstra capabilitățile și poate transmite un mesaj dincolo de cuvinte.
Astfel, Alecsandra Roman, Strategic Planner la Graffiti BBDO, a pus accentul pe modul prin care ne ,,vindem” celorlalți, migrând spre partea de Branding Personal. Segmentul de PR a fost prezentat de Laura Toma, PR Specialist la Graffiti PR, care a vorbit despre rolul acestuia în co-definirea mesajului pentru fiecare public în parte. Cea de-a treia conferință a fost susținută de Alex Negrea, Social Media Manager la BCR, care a evidențiat faptul că cea mai bună metodă de promovare on-line este prin intermediul unui blog.
La fel ca și ziua precedentă, tema Educației a fost prezentată prin trei puncte de reper: Educație non-formala, Personal Branding și Reprezentarea job-ului. Tinerii au fost îndemnați să-și găsească elementul definitoriu propriu și adaptarea acestuia la ceea ce așteaptă societatea să primească de la ei.
În cadrul celor trei conferințe, publicul a luat cunoștință cu experiențe personale care dezvăluie mijloacele proprii pentru realizarea unui scop. Traian Bruma – Learning Architect în cadrul CROS, a vorbit despre cât de important este să-ți dezvolți un stil propriu de învățare și de evoluție în raport cu tine însuți. Despre care sunt cele mai importante elemente în cadrul unui interviul, branding personal și prezența on-line, a vorbit Head of PR & Communications în cadrul Universitatii Romano-Americane, Paul Olteanu. Conferința a fost încheiată de Bogdan Toma, Brand Manager la P&G Balkans, care a conchis că pasiunea este cea care hrănește creativitatea.
La finalul evenimentului, toți participanții au primit diplome de participare, iar cele mai creative idei au fost premiate cu internship-uri la The Public Advisors și FDSC.