1. YOUth LEADership Academy
Asociație Shakespeare School pentru Educație te invită la ateliere interactive gratuite de leadership și antreprenoriat. Evenimentul va avea loc pe data de 7 aprilie și este dedicat liceenilor, aceștia având ocazia de a discuta deschis cu profesioniști din diverse domenii.
Printre invitați vor fi atât profesioniști consacrați, cât și liceeni cu rezultate deosebite, care îi pot inspira pe tinerii de vârsta lor. Prima ediție YOUth LEADership Academy îi va avea ca speakeri pe Andrei Roșu, Laura Ghițoi și Ioan Octavian Rusu.
Înscrierile se fac la adresa office@asociatiapentrueducatie.ro, printr-un email cu subiectul “Înscriere YOUth LEADership Academy” care să încludă o scurtă scrisoare de intenție.
Mai multe informații despre eveniment și speakerii care vor participa găsiți pe pagina oficială.
2. Stagii de voluntariat în Asia, America de Sud și Europa
AIESEC București recrutează tineri cu vârsta cuprinsă între 18 și 29 de ani pentru stagii de voluntariat internaționale în țări precum: Rusia, Grecia, Peru, Indoezia, Italia, India, Mexic și altele.
Proiectele durează 6 săptămâni și au ca scop dezvoltarea societății în care se desfășoară.
Ceea îți oferă această experiență este un mediu multicultural, dezvoltarea abilităților de comunicare, antreprenoriat, responsabilitate socială și înțelegerea celor din jur. De asemenea, vei dobândi cunoștințe teoretice și practice, acces liber la seminarii, traininguri și alte programe de pregătire având oportunitatea de a aduce un impact în comunitate. Nu în ultimul rând, vei găsi prieteni peste tot în lume.
Pentru mai multe detalii, puteți contacta echipa AIESEC la una dintre adresele următoare:
www.aiesecbucharest.ro/global-citizen
www.aiesecbucharest.ro
Phone: +40 758434099
Email: andra.enache@gmail.com mailto:andra.enache@gmail.com
https://www.facebook.com/aiesec.bucharest.page
3. Webinarii SAP
ALERON TRAINING CENTER oferă persoanelor aflate la început de carieră, studenţilor şi absolvenţilor din domeniul economic, respectiv tehnic, o serie de trei webinarii gratuite despre procesele de vânzări şi distribuţie din pachetul de programe SAP Logistică.
SAP AG este cea mai mare companie din lume în domeniul pachetelor de programe de business ERP, CRM, BI, care automatizează principalele arii de activitate precum contabilitate, logistică, resurse umane, producţie, etc., dar şi din verticale de industrie aşa cum ar fi cea bancară, asigurări, producţie, educaţie, apărare, chimie, etc.
Este o ocazie unică şi gratuită de a vă informa, în urma căreia veţi putea dobândi cunoştinţe solide despre procesele de business din SAP Logistics.
Webinariile se vor desfăşura online şi vor fi susţinute de către un consultant SAP. Acestea vor fi derulate pe parcursul a 3 zile consecutive, având o durată de 60 minunte fiecare, în perioada: 22-24 aprilie 2015, între orele 18:30 – 19:30.
Informații suplimentare despre conținutul acestor cursuri, cât și formularul de înscriere le puteți găsi Aici.
4. UB Talks
Universitatea din București deschide înscrierile UB Talks – ateliere științifico-taifastice pentru studenți.
Acest eveniment antrenează curiozitatea științifică, schimbul interdisciplinar de cunoștinte și vorbirea în public. Participanții se pot înscriere la UB Talks în mod individual sau într-o echipă formată din 2-3 persoane. Aceștia trebuie să susțină o prezentare de maximum 10 minute, din domeniul lor de specializare, pe teme liber alese, care să trezească interesul și curiozitatea publicului. În același timp, subiectele trebuie să fie interesante pentru un public „profan” în domeniul respectiv.
Prima etapă este cea de pregătire, care constă în 2 workshop-uri de consiliere a candidaților. Va urma sesiunea de prezentări, care se va desfășura în perioada aprilie-mai 2015.
Prezentările trebuie să fie originale, atractibile și bine documentate. În cadrul acestora, participanții pot descrie o teorie științifică sau o idee proprie, pot produce sau reproduce un experiment științific sau pot transmite publicului o aptitudine, să-l învețe să facă un anumit lucru.
Cei mai buni vorbitori de la UB Talks vor fi selectați pentru participarea gratuită la Școala de vară la Sinaia.
Înscrierea la atelier se face online, până la data de 5 aprilie 2015, prin completarea formularului https://ubtalks2015.wordpress.com/. Mai multe detalii despre atelierele UB Talks pot fi găsite aici http://goo.gl/DiFvaf și aici http://goo.gl/DiFvaf sau solicitate la adresa inscriere@g.unibuc.ro
5. STAGII: Communications Trainee
GBE – Green Budget Europe oferă training-uri pe comunicare la Bruxelles, Belgia. Acesta vor începe în Aprilie, având o durată de 6 luni.
Padtifipanții selectați vor pregăti materialele de comunicare (print, online și social media), în limba engleză și vor sprijini menținerea platformelor online. De asemenea, se vor întâlni cu jurnaliștii și vor contribui la activitățile organizatorice și administrative ale evenimentelor.
Cursantul va beneficia de editarea, supravegherea și îndrumarea în proiectele de către vorbitori nativi de limba engleză.
Stagiarii vor beneficia de o contribuție financiară de 1.000 de euro lunar.
Termenul limită pentru aplicații: 07 aprilie 2015, ora 11 AM.
Mai multe informații: http://www.foes.de/pdf/2015-03-GBE-Communications-Trainee.pdf
6. Online course: THE ART OF BEING EUROPEAN
20 Aprilie – 17 Mai 2015 | Portugalia
Acest curs de instruire își propune să deschidă noi orizonturi cu privire la cetățenia europeană, programele de mobilitate și alte culturi și realități europene.
Obiectele trainingului sunt de a explora critic relevanța, sensul și implicațiile cetățeniei europene, de a promova și facilita utilizarea activă a programelor europene.
Participarea este gratuită. Înscrierea se face până la data de 8 aprilie 2015. Mai multe detalii găsiți aici http://trainings.salto-youth.net/4867.
7. Angajare Asistent Manager financiar
Fundația Noi Orizonturi anunță selecția pentru ocuparea unui post de Asistent Manager Financiar, în București. Persoanele interesate trebuie să trimită un CV, însoțit de o scrisoare de intenție, până la data de 8 aprilie 2015, la adresa de e-mail: diana_certan@noi-orizonturi.ro.
Candidații sunt rugați să menționeze în scrisoarea de intenție așteptarea salarială și să menționeze în subiectul mesajului: Angajare asistent manager financiar.
Pentru mai multe informații acceasți: www.noi-orizonturi.ro/angajare_asistent_manager_financiar
8. Stagiu SEV în Spania
A.C.T.O.R. caută 3 voluntari pentru proiectul SEV – “YOUTHMADE” care va avea loc în Lorca, Spania, timp de o lună. Cei interesați sunt rugați să trimită un CV(cu poză) și o scrisoare de intenție, ambele în limba engleza, la adresa actor_romania@yahoo.com.
Înscrierile se fac până la 10 aprilie, 2015.
Pentru mai multe informații, consultați adresa: https://evstrimitere.wordpress.com/2015/03/25/anunt-selectie-proiect-sev-in-spania-short-term-1-06-1-07-15/
9. Training Dream Catchers
25-30 Mai 2015 | St Germain au Mont d’or (Lyon), Franța
Scopul acestui curs de formare este de a sprijini tinerii/ asistenții sociali să-și dezvolte competențele în susținerea tinerilor cu oportunități reduse.
În timpul acestui curs de formare, participanții vor fi încurajați să exploreze instrumente creative, metode și atitudini, își vor dezvolta competența de a ghida, vor face schimb de experiență și bune practici și vor cunoaște mai multe despre cum se utilizează programul Erasmus +, pentru a satisface nevoile tinerilor cu oportunități reduse.
Toate cheltuielile de participare vor fi acoperite de Agențiile Naționale. Termenul limită de aplicare este 10 aprilie 2015. Mai multe detalii găsiți aici.
10. Concurs foto – Viitorul nostru este în alimentație
Cum influențează obiceiurile noastre alimentare lumea în care trăim? Împărtășește opinia ta printr-o fotografie. Concursul este deschis tinerilor între 15 și 25 de ani din
întreaga lume.
Poți trimite fotografiile într-una din cele trei categorii: cum afectează alimentele pe care le mâncăm mediul, societatea sau economia. Fotografia va fi însoțită de o legendă, de maximum 140 de caractere, și un text explicativ de maximum 1000 de caractere. Poți înscrie în concurs mai multe fotografii, dar va fi jurizată doar fotografia care strânge cele mai multe voturi.
Vor fi selectați șase câștigători, câte unul pe fiecare continent, care vor participa la Zilele Europene ale Dezvoltării 2015 în Bruxelles, unde își vor împărtăși opiniile cu liderii din întreaga lume.
Înscrierile se încheie pe data de 10 Aprilie 2015. Află mai multe informații aici http://eudevdays.eu/doc/EDD15_PhotoContest_OfficialRules.pdf
11. SEV – Portugalia
A.C.T.O.R. caută un voluntar pentru un proiect de 6 luni în Porto, Portugalia. Perioada în care se defașoară proiectul este 1 iulie 2015 – 1 ianuarie 2016.
Candidații trebuie să aiba între 18 și 30 de ani și să fie interesați de o experiență de învățare non-formală în context intercultural. Proiectul își propune promovarea diversității culturale la nivelul diferitelor instituții de învaățământ din Gaia/Porto.
Voluntarul va realiza ateliere de educație non-formală pentu copiii și tinerii din comunitate, promovând diveristatea culturala. Acesta va colabora cu voluntarii locali cât și cu un alt voluntar SEV din Danemarca, pentru a realiza materiale de promovare și vizibilitatea organizației în comunitate, și vor fi implicați activ în toate activitățile desfășurate de aceasta.
Înscrierile se fac până pe 10 aprilie 2015. Mai multe detalii găsiți aici.
12. STAGII: Programul de stagii de practică la NATO, Bruxelles
Reprezentanții NATO caută studenți din diverse domenii de studiu, care au calificări în economie, finanțe, resurse umane, infomatică, web design și design grafic, biblioteconomie, traduceri, dar și studenți în aeronautică, inginerie, media, jurnalism, care au cunoștințe avansate de limba rusă, ucraineană și arabă.
Apelul la candidatură se face o singură data pe an, primăvara, existând două date de începere a stagiului, mai exact în lunile septembrie și martie ale anului viitor. În principiu, stagiile durează 6 luni.
Obiectivele programului sunt de a oferi stagiarului acces la cele mai recente cunoștințe teoretice și tehnice, oportunitatea să învețe de la membrii NATO și să aibă o viziune mai echilibrată asupra Organizației.
Stagiarii primesc o suma lunară de 800 de euro, dar salariul nu este scutit de impozitare.
Data limită pentru înscriere este 14 aprilie 2015. Ești interesat? Află mai multe informații pe site-ul Eurodesk:
13. Training: EVS for Employability
25-29 Mai 2015 | Birmingham, Marea Britanie
Acest atelier este destinat mentorilor și organizațiilor implicate în proiecte SEV. În cadrul activităților, se va analiza modul în care competențele dezvoltate în timpul SEV pot fi folosite în mod eficient, pentru a stimula capacitatea de inserție profesională a voluntarilor, pentru o viitoare angajare.
Fiind selectat pentru acest curs, toate costurile (cazare, călătorie, vize, etc.) relevante pentru participarea în cadrul proiectului vor fi acoperite de către Agenția Națională. Aplicațiile se pot depune până la data de 15 aprilie 2015.
Anunțul detaliat îl puteți citi aici: http://trainings.salto-youth.net/4878
14. STAGII: British Embassy Bucharest
Ambasada britanică are un program de internship plătit care oferă absolvenților o experiență educațională valoroasă în arena pentru afaceri externe.
Ambasada de la București este în căutarea a doi stagiari: unul pentru echipa politică și unul pentru a ajuta la organizarea festivităților oficiale pentru a marca ziua de naștere a Reginei.
Stagiarii trebuie să fie absolvenții unei universități de top, să prezinte interes în construirea unei experiențe de carieră într-un domeniu legat de activitățile Ambasadei și nu solicitantul general al unui loc de muncă.
Data limită pentru aplicare este 15 April 2015. Mai multe informații: https://www.gov.uk/government/world/organisations/british-embassy-bucharest/about/recruitment
15. TRAINING: Social INCLUSION-ing
25 Mai – 1 Iunie 2015 | Rezervația Naturală Alcamo, Italia
Scopul proiectului este de a împuternici lucrătorii de tineret cu competențe și cunoștințe pentru realizarea unui proiect internațional de succes privind incluziunea socială. În acest fel, se va îmbunătăți calitatea și va crește numărul de proiecte de incluziune socială.
Nu există o taxă de participare și toate costurile vor fi acoperite. Termenul limită de înscriere este 16 Aprilie 2015. Informații suplimentare veți găsi pe pagina aceasta.
16. Concurs: Comic & Cartoon Competition – Gender Equality: Picture It!
UN Women și Comisia Europeană, împreună cu Belgian Development Cooperation și UNRIC, au lansat concursul de benzi desenate și desene animate – Gender Equality: Picture It!
Participanți eligibili sunt artiști de benzi comice și desene animate și studenți de artă, cu vârsta cuprinsă între 8-28 de ani, rezidenți ai unui stat membru UE.
Desenele vor trebui să descrie mesajele celor 12 domenii critice de preocupare ale Platformei de la Beijing și să reflecteze asupra drepturilor femeii și asupra relației dintre femei și bărbați.
Primele 3 premii constau în 1000 EUR, 500 EUR și, respectiv, 200 EUR. Data limită pentru trimiterea lucrărilor: 20 aprilie 2015. Află mai multe de aici: http://beijing20.unwomen.org/en/get-involved/comic-competition
17. Start BuzzCamp Cluj!
21 aprilie, la Hotel City Plaza, InspireGroup vine cu o nouă serie de teme de dezvoltare personală, care te vor ajuta să-ți răspunzi la întrebări. Tema conferinței este „Eșecul – prima lecție de (auto)motivare”.
La evenimente vor fi prezenți speakeri renumiți din domenii variate care își vor împărtăși experiențele, precum Heidi Hoka, Mirela Salagean. De asemenea, vor fi prezenți și reprezentanți ale câtorva dintre cele mai mari companii de la noi: Lidl, Buw, Steelcase, EY, Leoni, E.ON, SYKES, Tenaris Silcotub.
În timpul pauzei, organizatorii pun la dispoziție Fotoliile de consiliere, unde specialiștii în HR te vor consilia și îți vor prezenta oportunitățile pe care le ai în cadrul companiei lor.
La BuzzCamp poate participa orice tânăr cu vârsta curprinsă între 18 și 27 de ani, student, masterand sau proaspăt absolvent, dispus să investească timp în dezvoltarea sa. Aceste evenimente creează un mediu propice pentru networking cu oameni care împărtășesc aceleași interese ca și tine.
Pentru înscrieri, accesați www.buzzcamp.ro/event/cluj/inscriere. Dacă ai intrebari, le poți scrie organizatorilor pe info@inspiregroup.ro sau pe pagina de Facebook: www.facebook.com/buzzcamp.ro.
18. FameLab
FameLab este un concurs internaţional de comunicare a ştiinţei pentru public. Ajuns la ediția a VIII-a, competiţia se adresează tinerilor cu vârste cuprinse între 18 și 35 de ani, care studiază sau lucrează în domeniul științei, tehnologiei, ingineriei sau matematicii. Toţi concurenţii trebuie să aibă cel puţin un nivel intermediar de limba engleză.
Finalistul FameLab România va participa la finala internaţională cu o prezentare în limba engleză.
Participanții se pot înscrie cu o prezentare în care explică un subiect din domeniul ştiinţei, ingineriei, matematicii sau tehnologiei în maxim 3 minute. Selecţia finaliştilor FameLab care vor concura în finala naţională se desfăşoară în cadrul preselecţiilor regionale care vor avea loc în Bucureşti, Cluj-Napoca, Iași şi Timișoara.
Citește aici mai multe informații și înscrie-te până la data de 25 aprilie 2015.