Studenţii sunt invitaţi să participe în perioada 28-29 noiembrie la prima ediţie a proiectului ,,The Power of Words’’. Acesta va avea loc în Kulturhaus, iar iniţiativa le aparţine celor de la Asociaţia Studenţilor Europeni (AEGEE-Bucureşti). Evenimentul are ca şi scop punerea la dispoziţie pentru publicul ţintă şi anume – studenţii, a celor mai utile cunoştinţe din domeniul Comunicării şi Educaţiei. Dezideratul organizatorilor vizează susţinerea participanţilor în formarea unor abilităţi de folosire a cuvintelor astfel încât să obţină cele mai bune rezultate în plan profesional şi personal.
Aria comunicării este planificată a fi discutată pe data de 28 noiembrie 2011, iar temele principale vor fi: Advertising, Public Relations şi Blogging. Responsabili pentru construirea celor trei seminarii interactive vor fi: Alecsandra Roman, Strategic Planner la Graffiti BBDO, Laura Toma, PR Specialist la Graffiti PR şi Alex Negrea, Social Media Manager la BCR. La finalul sesiunilor, va avea loc workshop-ul intitulat „Crearea şi promovarea unui blog”.
Educaţia îşi pune amprenta asupra celei de-a doua zile a proiectului, 29 noiembrie 2011 fiind data care trebuie marcată în calendar. Pe parcursul acestei zile, vor fi abordate trei teme principale: Educaţia non-formală, Personal Branding şi Reprezentarea job-ului. Specialişti precum: Traian Brumă, Learning Architect CROS, Paul Olteanu, Head of PR&Communications la Universitatea Româno-Americană şi Bogdan Toma, Brand Manager la P&G Balkans vor fi cei care vor livra informaţiile către stundeţii înscrişi. Aspectele discutate vor putea fi aplicate în cadrul workshop-ului „Cum să te vinzi angajatorului”.
Modalitatea de înscriere în acest proiect ţine de completarea formularului de aplicare până în data de 25 noiembrie pe blogul evenimentului www.powaegee.wordspress.com. Doar 100 de studenţi vor fi selectaţi pentru a lua parte la cele 6 conferinţe, iar 40 dintre aceştia vor avea ocazia să participe la cele 2 workshop-uri.
Având cuvintele în prim plan, coordonatoarea acestui proiect-Daniela Săvuică explică motivaţia ce a stat în spatele valorificării ideii: “După o experienţă de 3 ani în AEGEE, am vrut să am propriul proiect. Am pornit chiar de la nevoia mea şi a colegilor de a atrage angajatorul şi, fiind la o facultate de comunicare, m-am gandit că cea mai la îndemână modalitate ar fi sa ne folosim de cuvinte, de puterea acestora de a transmite mesajul dorit.”
Pe scurt, “The power of words” se prevede a fi tipul de proiect ce îşi propune să-i îndemne pe participanţi să utilizeze cuvintele potrivite pentru a avea performanţe în ceea ce priveşte domeniile comunicării şi educaţiei.
Un comentariu
[…] Studentii dezlantuie puterea cuvintelor […]