Blogunteer.ro

Împreună spunem povestea voluntariatului din România!

bookmark bookmark
Mihaela Truică On April - 27 - 2012

Luni, 2 aprilie 2012, TechSoup România, împreună cu Microsoft, IT Spark și IREX /Biblionet au organizat în cadrul Bibliotecii Metropolitane București, ediția 2012 a evenimentului Conexiuni. Scopul principal al acestui eveniment este în primul rînd, de a veni în sprijinul organizațiilor nonguvernamentale și de a le oferi soluții și instrumente din domeniul tehnologic pentru a-și eficientiza munca.

Dar acest lucru nu este tot, pentru că în cadrul conferinței susținute pe teme precum Cloud computing, Siguranță și securitate, Unificarea platformei Windows pe multiple device-uri și Windows Phone cât și utilizarea instrumentelor Microsoft pentru o comunicare eficientă, elementul cheie a constat în faptul că am putut comunica direct cu speakerii , printre care îi menționez aici pe Cosmin Tătaru, Alexandru Dionisie și Răzvan Rusu de la IT Spark.  Aceștia au abordat o atitundine foarte deshisă fiind receptivi și gata să răspundă la orice întrebare sau nelămurire privind ideile discutate.

Printre subiectele abordate cele mai interesant mi s-a părunt cel prezentat de Cosmin Tătaru, IT Spark, ce a venit cu o sugestie de 20 de bune practici pentru site-urile ONG.

Cred că toți avem nevoie de aceste informații ținînd cont de faptul că facem parte din această mare familie online prin intermediul căreia ne conectăm, ajungem la publicurile pe care vrem să le abordăm și în același timp ne menținem la curent cu ultimele noutăți privind subiectele ce ne interesează.

Așadar, printre practicile prezentate de Cosmin Tătaru,  în cadrul conferinței Conexiuni 2012 se numără:

  1. Utilizarea unui sistem de gestionare a conținutului bazat pe software Open Source
  2. Design simplu și eficient care permit navigarea ușoară, lizibilitate
  3. Optimizarea pentru motoarele de căutare , vorbim aici despre structurararea conținutului prin categorii etichete și binînțeles, titluri bune.
  4. Funcționalitate pentru înscriere ușoară a membrilor. Acest lucru aduce beneficii precum: colectarea de adrese de e-mail  cât și un bun sistem pentru evidențierea membrilor și o bună comunicare.
  5. Implementarea unui sistem de gestionare și publicare a documentelor.
  6. Blog informativ permanent actualizat cu secțiune activă de comentarii.
  7. Formulare de contact la îndemînă de oriunde din site.
  8. Sistem funcțional de partajare a informațiilor pe canalele Social Media.
  9. Abilitatea de a utiliza flexibil subdomeniile pentru campanii.
  10. Funcțiile de calendar și de postare detalii, agendă evenimente.
  11. Forumuri publice sau private unde se pot discuta temele proprii.
  12. Sistem de newsletter și trimiterea regulată de newslettere.
  13. Buton pentru dinații online (Paypal, etc) la îndemînă peste tot.
  14. Sistem de agregare a știrilor din domenii de interes (RSS feed).
  15. Secțiune multimedia pe site pentru acces la arhiva webcasturilor.
  16. Sistem de sondaje local.
  17. Galerii foto cu imagini de la campanii și evenimente.
  18. Monitorizarea traficului cu ajutorul Google Analytics.
  19. Funcționalitate de magazin online pentru vânzarea produselor proprii.
  20. Un sistem de chat online pentru legătura cu vizitatorii site-ului.

Sperăm că acestea practici vă vor fi de ajutor , în cazul în care unii dintre voi nu le folosiți deja , și vor contribui la buna comunicare pe care doriți să o stabiliți cu oamenii cărora vă adresați.

Articole asemanatoare:

Posteaza un comentariu