Blogunteer.ro

Împreună spunem povestea voluntariatului din România!

bookmark bookmark
Cristina Chelaru On February - 21 - 2013

promovarea-social-media-300x300Promovarea unui ONG este o adevărată provocare, în special atunci când nu există suficiente resurse alocate de ordin financiar ori de personal.

De cele mai multe ori, inițiativele ONG-urilor rămân în stadiu de concept tocmai pentru că nu sunt vizibile potențialilor parteneri ori investitori.

De aceea, Centrul de Creație Tehnică pentru Tineret  (inventeaza.ro) te asteaptă să te înscrii la cursul „Tehnici practice de promovare a ONG-urilor” care va avea loc în București, în perioada 16 -17 martie 2013.

Workshop-ul își propune să contribuie la conștientizarea faptului că promovarea are o importanță majora în activitatea unui ONG.

Metoda de învățare este bazată pe tehnici de formare informală precum jocuri de rol, exemple practice, studii de caz, suport multimedia etc.

De asemenea, în cadrul workshop-ului vei avea ocazia de a relaționa cu persoane la fel de implicate ca și tine!

Workshop-ul se adresează cu precădere persoanelor implicate în activitățile de PR și promovare, persoanelor care doresc să înființeze un ONG, membrilor unui ONG, operatorilor economici și orcărei persoane interesate de sectorul non-guvernamental.

Structura:

Ziua I

– Introducere în marketing
– Mixul de marketing (produs, preț, distribuție și promovare)
– Promovarea și importanța ei (conținutul, rolul, funcțiile, regulile) – Studii de caz
– Comunicarea și consistența mesajului – Studii de caz
– Tehnici de promovare (publicitatea, promovarea vânzărilor, relațiile publice, branding, forțele de vânzări, manifestari promoționale) – Studii de caz și exerciții
– Specificități în promovarea unui ONG – Studii de caz
– Strategia de marketing cu accent pe promovare (definiții, conținut, etape, format) – Exemplu practic

 Ziua II

– Factori care asigură succesul unei strategii
– Brieful de creație (definiție, conținut, online casino recomandări) – Exemple, studii de caz și exerciții
– Tehnici și instrumente aplicate pentru realizarea briefului de creație – analiza mediului intern și extern (culegerea informațiilor), background și viziune, produs/serviciu, target/beneficiari, piața, obiective, activități, timp și buget, responsabili

Obiectivele cursului:

La finalul workshop-ului, participanții vor putea să:

– Înțeleagă ce reprezintă promovarea și împortanța acesteia;
– Înțeleagă împortanța procesului de comunicare;
– Construiască mesajele de promovare în funcție de context;
– Identifice oportunitățile de promovare;
– Fie familiarizați cu tehnicile de promovare;
– Realizeze un brief de creație;
– Realizeze o strategie de promovare, fezabilă pentru a fi implementată.

Ce spun cursanţii:

„Acest curs este foarte util pentru fiecare ONG, mai ales pentru ONG-urile tinere; foarte util și pentru tinerii care nu fac parte dintr-un ONG dar care vor să-și găsească domeniul în care să activeze”, Dan Butuc – Organizația Non-guvernamentală SISTEMIS

„Foarte util pentru cei care nu au avut acces la astfel de informații. Formatorii bine pregătiți și empatici”, Raduță Irina – Communication for Community București

„Un pas necesar oricărui practician ONG-ist, o ocazie de socializare între ONG-iști, un curs sintetic și foarte specific, cu exemple atoledo utile din realitatea curentă”, Cristina Chelaru – UNAWE in Romania

Formatori:

Cristiana Cotoi
Experiență de 5 ani în coordonarea proiectelor de asistență tehnică finanțate prin fonduri europene. Coordonator programe de formare profesională și formator & manager proiect autorizat ANC (CNFPA), precum și specialist informare și PR în cadrul proiectelor cu finanțare UE. Absolventă a Universității Romano-Americană București, Facultatea de Management și Marketing și absolventă a Masteratului de Comunicare Managerială și Resurse Umane din cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice, SNSPA. Actualmente urmează Professional MBA Project & Process Management la WU – Vienna University of Economics and Business.

Mădălina Iorga
Experiență în elaborarea de proiecte de (re)acreditare/autorizare instituțională pentru diverse forme de învățământ universitar. Expert-colaborator în implementarea de proiecte finanțate prin fonduri structurale. Activități de cercetare în domeniul psihologiei industrial-organizaționale. Licențiată în Comunicare și Relații Publice, respectiv absolventă a Masteratului de Comunicare Managerială și Resurse Umane din cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice, SNSPA.
Actualmente urmează doctoratul în cadrul Facultății de Comunicare și Relații Publice, SNSPA.

Costul workshop-ului include toate materialele suport și echipamentele folosite. Participanții vor primi la finalul cursului și o diplomă de participare.

 Reduceri:

Daca ești student sau membru al unei organizații nonguvernamentale beneficiezi de 10% discount. Reducerile nu se cumulează.

Înscrierea se poate face online prin completarea formularului de pe site-ul www.inventeaza.ro (secțiune cursuri) sau prin e-mail la contact@inventeaza.ro.

 Notă: pentru grupe de minim 7 participanți care provin de la același ONG, cursul se poate organiza in-house, astfel încât să aibă aplicabilitate pe specificul activității persoanelor interesate.

Articole asemanatoare:

Categorii: Diverse, Featured