Blogunteer.ro

Împreună spunem povestea voluntariatului din România!

3 studenți din Cluj au demarat o campanie inedită de fundraising

Lucrurile făcute din suflet au parte de un deznodământ fericit. Nu contează numărul persoanelor care se implică, ci mai degrabă motivaţia pe care aceştia o au.

Trei studenţi din Cluj-Napoca au dovedit că pot schimba concepţia oamenilor în ceea ce priveşte acţiunile de strângere de fonduri, realizând campania Î.N.C.E.P.U.T ( Învăţarea Naşte Caractere Egale, Puternice, Unite Totdeauna).

inceput

Botan Adrian, Stoian Raluca-Andreea şi Ţintea Mihnea-Bogdan sunt tinerii cu care ne mândrim astăzi. Studenţi în anul I la Facultatea de Ştiinte Politice, Administrative şi ale Comunicării, secţia Publicitate, aceştia s-au alăturat Festivalului Ghibstock, Asociației Impact şi Clubului Impact III, iar împreună au realizat un banner pentru promovarea cauzei sociale a 18 copii cu risc de abandon şcolar.

Proiectul demarat de tineri avea în vedere crearea unui cadru de comunicare şi colaborare între cetăţeni, cu scopul de a-i face conştienţi de greutăţile cu care se confruntă copiii defavorizaţi.

Pornind în realizarea evenimentului cu un mesaj mobilizator: „Ei nu cer nimic, dar merita totul!” şi cu o idee inovatoare, studenţii au reuşit să atragă atenţia oamenilor asupra cauzei lor.

Astfel, pe data de 24 mai, bulevardul Eroilor din Cluj a prins viaţă datorită numeroșilor trecători interesați de bannerul campaniei Î.N.C.E.P.U.T. Acesta avea să ilustreze mediul normal în care ar trebui să-și petreacă timpul cei 18 copii – școala.

Iniţiativa nu s-a oprit însă aici. Deasupra bannerului, tinerii au lipit 1350 de stickere care formau o imagine sugestivă pentru situația actuală a copiilor și greutățile pe care le întâmpină. Colajul astfel realizat din bileţele acoperea viitorul pe care aceştia îl merită.

Fiecare donație primită din partea clujenilor însemna un sticker dezlipit și astfel un pas înainte în rezolvarea puzzle-ului.

10356722_1416588185286275_160839258878911034_n

 Inovatoare și creativă, campania a avut rezultate deosebite:

  • Peste 5000 de oameni au trecut pe lângă panou;
  • Tinerii au interacţionat cu peste 1000 de oameni curioşi;
  • Peste 300 de like-uri primite pe pagina de Facebook;
  • 627 de bileţele dezlipite;
  •  550 ron şi 4 euro au fost strânși într-o singură zi;

Fondurile obţinute în urma campaniei şi a Festivalului Ghibstock vor fi folosite în vederea organizării unei tabere educaţionale pentru cei 18 copii defavorizaţi.

Mai multe detalii despre Î.N.C.E.P.U.T puteți găsi pe pagina de Facebook, unde vă puteți manifesta, de asemenea, și susținerea.

Campania de strângere de fonduri a celor 3 tineri din Cluj poate fi sursă de inspirație și exemplu de bună practică pentru alte cauze. Cele 3 “ingrediente” de succes au fost creativitatea, originalitatea și faptul că cei implicați au crezut cu adevărat că-i pot ajuta pe cei mici. Rețeta lor de succes poate fi aplicată și în alte proiecte umanitare.

 

 

Articole asemanatoare:

Tags: , , , , , ,